- 27.03.2017
- Опубліковано: admin
- Категорія:
Перетворювач частоти – електронний пристрій для зміни частоти струму (напруги). Він перетворює вхідну синусоидальной напруга фіксованої частоти і амплітуди в вихідну імпульсну напругу змінної частоти і амплітуди за допомогою ШІМ (широтно-імпульсної модуляції) .Таким чином, плавно збільшуючи частоту і амплітуду напруги, що подається на статорні обмотки асинхронного електродвигуна, можна забезпечити плавне регулювання швидкості обертання вала електродвигуна.
Переваги перетворювачів частоти на вантажопідіймальних кранах:
Плавний старт і зупинка приводу зі збереженням моменту. На практиці це дає повністю безударную роботу механізму, зберігаючи редуктора і напівмуфти від зносу;
Гальмування механізму виконується двигуном. Гальмо накладається на вже зупинений привід тільки для утримання механізму в зупиненому стані. Знос гальмівних накладок зменшується на 99%;
Можливість зменшення / збільшення номінальних оборотів обертання валу електродвигуна;
Максимальний захист електродвигуна від перевантаження, КЗ, обриву фази і т.д.
В ході робіт на крані:
демонтується вся стара електропроводка, шафи управління, ПЗК, гальмівні блоки опорів;
при необхідності демонтується органи управління, підкранових освітлення і кінцеві вимикачі;
після відбувається монтаж нової електропроводки, установка шафи (ів) керування із частотними перетворювачами, блок (и) гальмівних опорів, радіоуправління з пульта;
далі відбувається пуско-наладка електричної схеми крана, настройка частотних перетворювачів і випробування крана.
Для складання розрахунку вартості модернізації крана замовнику необхідно відповісти на наступні питання:
Паспортні потужності двигунів встановлені на крані, їх тип і кількість;
Місце управління краном після модернізації: з кабіни (крісло пульт кранівника), з підлоги радіоуправлінням і резервним підвісним пультом, з підлоги підвісним пультом;
Тип токоподвода – тролеї, шинопровід, або кабель;
Діапазон робочих температур експлуатації крана і географічне місцезнаходження крана.
Терміни виконання:
Розрахунок вартості електрообладнання після вказівки даних замовником – 1 день;
Виготовлення комплекту електрообладнання – 10 – 40 днів (в залежності від складності крана і наявності матеріалів, частотних перетворювачів на власному складі)
Демонтаж / монтаж і пуско-наладка мостового крана – 1-4 дня, козлового крана – 2-6 днів, портального та баштового крана 3-10 днів.
Технічний персонал ПП «Гал-Автоматика» – це висококваліфіковані фахівці, які брали участь в розробці, монтажі і пуско-налагодження безлічі проектів з частотно-регульованим електроприводом.
Пакет послуг з модернізації (реконструкції) вантажопідіймального крана складається з:
виїзд фахівця (при необхідності);
розрахунок і розробка необхідного пакета технічної документації;
поставка всього комплекту електрообладнання необхідного для модернізації крана;
виїзд монтажної бригади для здійснення монтажу і пуско-налагодження крана, частотних перетворювачів.
Починайте заощаджувати гроші разом з нами вже зараз – ми завжди готові виїхати за свій рахунок на місце запланованої модернізації (реконструкції) і надати Замовнику розширене техніко-комерційну пропозицію.
Серія ЕМ-11
Число фаз / напруга на вх, У: 1-фази
Діапазон напруга на вх.В: 220
Діапазон напруга на вих.В: 220 В
Діапазон робочої частоти, Гц: 0-300 Гц (векторний реежім) 0-3000Гц (воль-частоності
Метод управління: Векторний
Двигун: Асинхронний / синхронний
Момент перевантаження: 150% до 60 с.
Число фаз / напруга на вх, В: 3-фази
Діапазон напруга на вх.В: 380V
Діапазон напруга на вих.В: 380-460В
Діапазон робочої частоти, Гц: 0-300 Гц (векторний реежім) 0-3000Гц (воль-частоності
Метод управління: Векторний
Двигун: Асинхронний / синхронний
Момент перевантаження: 150% до 60 с.
СКАЧАТЬ – Повний опис ЕМ-11
Тип перетворювача | SV xxx iS7 – 4x | |||||||||
008 | 015 | 022 | 037 | 055 | 075 | 110 | 150 | |||
Потужність двигуна (кВт) | 0,75 | 1,5 | 2,2 | 3,7 | 5,5 | 7,5 | 11 | 15 | ||
Вихідні параметри | Потужність (кВт) | 1,9 | 3 | 4,5 | 6,1 | 9,1 | 12,2 | 18,3 | 22,9 | |
Номінальний струм (А) | 2,5 | 4 | 6 | 8 | 12 | 16 | 24 | 30 | ||
Максимальна частота (Гц) | 0 — 400 Гц (векторне керування без давача: 0-300Гц, векторне керування з давачем: 0-120Гц) | |||||||||
Максимальна напруга (В) | Три фази, 380-480 В | |||||||||
Вхідні параметри | Напруга (В) | Три фази, 380-480 В (10%) | ||||||||
Частота (Гц) | 50-60 Гц (5%) |
РОЗШИРЕНИЙ РЯД iS7
Тип перетворювача | SV xxx iS7 – 4х | |||||||||
185 | 220 | 300 | 370 | 450 | 550 | 750 | ||||
Потужність двигуна (кВт) | 18,5 | 22 | 30 | 37 | 45 | 55 | 75 | |||
Вихідні параметри | Потужність (кВт) | 29,7 | 34,3 | 45 | 56 | 68 | 82 | 100 | ||
Номінальний струм (А) | 39 | 45 | 61 | 75 | 91 | 110 | 152 | |||
Максимальна частота (Гц) | 0 — 400 Гц (векторне керування без давача: 0-300Гц, векторне керування з давачем: 0-120Гц) | |||||||||
Максимальна напруга (В) | Три фази, 380-480 В | |||||||||
Вхідні параметри | Напруга (В) | Три фази, 380-480 В (10%) | ||||||||
Частота (Гц) | 50-60 Гц (5%) |